Lördagens födelsedagsfirande.

I lördags bjöd jag hem lite vänner till oss för att fira min födelsedag. Det blev en stressig dag för jag hade mycket att fixa och vi kom inte till Stockholm förens tvåtiden på dagen, och då skulle vi handla, städa, fixa all plockmat, till systembolaget, Viktor skulle spela fotbollsmatch och så hinna göra i ordning mig själv. Men allt blev jätte bra tillslut. Vi hade supertrevligt på våran innergård med lite mat och drinkar. Efter några timmar blev det lite kyligt och kom lite mygg, så då fortastte vi uppe i lägenheten, sedan gick vi ut på Solidaritet. Jag hade sjuuuukt kul hela kvällen, tack alla som var med och gjorde mitt firande helt fantastiskt=)



Finaste Malin och Jenny..


Jag hade på mig nya shorts med pärlor.


Vi hade bord inne på Sollan.


Jag var jätte glad=)


Sedan bytte vi till ett bättre bord på Solidaritets innergård..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0