En underbar dag.

På själva födelsedagen i måndags jobbade jag, men när jag slutat vid 5 tiden sa Viktor en tid och plats till mig där jag skulle möta upp honom. Han hade inte berättat för mig vad vi skulle göra på kvällen, och jag undrade såå vad han hade hittat på=) Han hämtade upp mig och så åkte vi och fick 1 timmas massage båda två. Åh, det va så skönt och välbehövligt för oss båda. Efter massagen åkte vi hem där han hade dukat upp med massa paket, rosor i alla dess färger, champagne och jordgubbar. Vi skålade och jag öppnade paket sedan gick vi ut och åt på ett värdshus som ligger i närheten där vi bor. Trots att vi bott här i över 2 år har vi aldrig besökt restaurangen men ofta pratat om att gå dit, så nu tyckte Viktor att det var på tiden. Och herregud vilken mat, det godaste vi ätit på länge. Vi kommer absolut gå tillbaka dit snart igen. Tack min fina älskling för att du gjorde min födelsedag till en oförglömlig dag. Jag älskar dig mest! 


Jag blev så glad, älskar ju paket och överraskningar=)

Fin champagne ska det vara om min kille får bestämma;)

Jag åt italiensk fiskgryta med basilikakräm, parmesan och krutonger på surdegsbröd och det var helt fantastiskt gott.

Fantastisk dessert med vit chokladmousse och färska hallon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0