Student.

Sitter på jobbet, har precis ätit en sådärgod lunch. Innan det tog jag mig en liten pause och gick en promenad bort till Västermalmsgallerian där jag gjorde lite ärenden, tog en omväg tillbaka längs Norrmälarstrand. As bra, fick jag lite motion och saker gjorda samtidigt=) Så sjukt fint väder, kan inte fatta att hela Sveriga har haft ösregn, storm och åska dom senaste dagarna. Det har vi inte märkt av här i Stockholm iaf, vi har haft säkert 26-27C och strålande sol hela veckan och helgen. Det värsta är att jag är galet allergisk mot allt förbannt gräspollen som är i luften nu. Läste i tidningen att det är jätte höga halter i luften nu, och ja, jag är ett levande bevis på att den här gången har tidningen rätt! Shit, det bokstavligt talat RINNER ur min näsa, jag nyser sisådär var 15:e sekund och håller på att klia ut mina ögon. Längtar till kvällen, då blir det alltid bättre.

På tal om kvällen, efter jobbet åker vi till Köping. Viktors föräldrars bästa kompisars dotter tar studenten idag, och Viktor ska spela på deras studentfest ikväll. Kan tänka mig att dem vuxna har lite fest också hemma hos dem efter motttagningen är färdig och Julia åkt till studentfesten. Så dit tänkte jag åka, kan ju inte bli annat än kul med det gänget=)
Det har ju varit helt galet hela veckan i Stockholm med alla studentflak som åker omkring. Det här måste vara en av dom sista dagarna nu tror jag. Det väcks lite härliga minnen när man ser dem åka runt och spruta bubbel. Studenten är en av mina roligaste och lyckligaste dagar, jag hade så jädrans kul=)=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0