Tänk att det redan är juni.


Jag i onsdags innan vi gick till Norra Brunn.

Hallå! Har ni en bra långhelg?? Jag har hittils haft det helt fantasktiskt. I Onsdags kom Viktors föräldrar hem till oss. Vi gick till Norra Brunn och kollade på stand up och åt middag. Efter det blev det ett glas på Obaren sen gick jag, Viktor och Klara till Solidaritet och mötte upp lite kompisar. Sollan firade 5 år och det var alldeles för mycket folk men skit kul=) I går (torsdag) så fyllde Viktors pappa år. Vi hade champagnefrukost, kollade på Viktors fotbollsmatch, vi fikade i solen på S:t Eriksplan och kvällen avslutade vi med middag som Viktor lagade opch mys i soffan. Nu sitter jag och Viktor på våra jobb medans hans föräldrar är runt på stan och letar kök (dom renoverar hemma). Ikväll blir det middag och sverigematchen innan dom åker hem och min lovely sis intar huvudstaden.

Känns som det är måndag, att helgen precis är över. Istället har den ju precis börjat och det ska bli så kul att Elin och hennes kompis Mikaela kommer ikväll. Imorgon ska vi gå på Summer Burst. En dagsfestival på Stockholms stadion med DJ:s som David Guetta, Avicii, John Dahlbäck och Eric Prydz. Kommer bli så jäkla kul.

Glad frdag allihopa och ut i solen med er=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0