Midsommarafton.

I fredags på midsommarafton åkte jag, Viktor, Malin och Alex ut i Stockholms skärgård till en ö som heter Ljusterö. Där firade vi midsommar med ett härligt gäng. Vi åt lunch, hade femkamp, tipspromenad, spelade boule, badminton, grillade, åt middag, sjöng och hade musiktävling. Det var en av killarnas landställe vi var på och alla fick inte plats att sova där inne, så jag, Viktor, Malin och Alex tältade. Vi hade superfint väder hela dagen och slapp regn (som man alltid fasar för på midsommarafton). Dagen efter åkte vi alla fyra hem till Viktors föräldrar och körde en klassisk tvådagars med dem och deras vänner och barn. Så jäkla kul hade vi=) Malin har många galna kort från kvällen, så dom kanske ni får se en annan dag=)
Jag hade på mig klänning från Fornarina.
Alex och Malin på färjan över till Ljusterö.
Värdparet vid lunchen.


Jag och hjärtat.

Middagen blev väldigt sen så det blev lite kallt när vi satt brevid alla killarna som grillade.

Nu kommer Viktor snart hem, vi ska fixa lite ärenden, sen blir det ut och äta middag med Mikaela och Hjalmar.
I morgon bitti åker jag hem till Göteborg och Onsala. Stannar i 2,5 veckor. Ska bli fantastiskt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0