En lugn lördagskväll.

Det är faktiskt riktigt skönt med en lugn helg. Känns som vi inte tagit det lungt sedan julafton typ. Inte att jag har festat alla helger kanske men är det inte någon fest så åker vi alltid iväg någonstans, sällan vi tar det riktigt lungt en hel helg. Både jag och Viktor jobbar i helgen. Viktor är på lite roligare jobb dock. Han är i Oslo och ska spela på en klubb som heter OAK. Så kul för honom tycker jag att han börjar få mer och mer spelningar nu. Han är grym! Själv sitter jag och kollar på film och äter mango. Varför har jag aldrig tänkt på det innan? Det är ju supergott, skulle kunna äta hur mycket som helst=)

Vad gör ni denna lördagskväll??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0