Dagens.

Skjorta - GT
Skor - Acne
Skinnjacka - Muubaa
Solisar - Ray ban (en av presenterna från Viktor)
I dag har jag haft en heldag med Malin på stan. Vi har shoppat, lunchat och fikat. Haft super mysigt. Malin köpte jätte fin inredning till deras nyrenoverade badrum, korgar och Missoni handdukar. Nästa gång jag är på NK ska jag med köpa mig nya handdukar=) Har velat ha dem sååå länge! Jag fick också med mig lite fina saker hem. Köpte en jumpsuit, ett linne, en klänning och en blus, och allt är såå fint, är superglad. Har glömt att visa min nya skinnjacka. har den i handen på bilden ovan. Ska visa en bättre närbild någon dag. Den är riktigt snygg och mjuk i skinnet, kommer från Muubaa.

Dom har sagt på vädret att det skulle bli kallt nu i slutet på veckan, och att det skulle börja idag. Så imorse klädde jag på mig ordentligt för jag hatar att frysa. Men shit vad varmt det har varit idag, satte på mig på tok för mycket kläder. En tunn klänning och bara ben hade vart på sin plats;)

När Viktor hade slutat jobbet mötte jag upp honom så köpte vi oss äntligen en ny dammsugare, vi har velat jätte länge med vilken vi skulle köpa. Nu blev det en vit Miele. Den kommer vara grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0