110609.

Längesedan jag skrev nu.. Har jobbat, haft besök och umgåtts med vänner.

I morse var jag på gymmet kl 8.00. Sen drog jag hem och tog det lung, fixade lite och så har jag legat och solat på innergården. Nu kom jag precis hem efter en joggingrunda i den smällheta värmen. Shit va varmt och soligt det är i dag. Tur jag hade en vattenflaska med mig annars hade jag nog svimmat, haha! Har ätit mellanmål nu, tonfisk och tomat. Ska hoppa in i duschen nu sen möta upp Viktor och kolla på ny bil eftersom vi krockade med den andra, sen ska vi köpa en ny dammsugare också tror jag. Det är sånt såm är så jädrans roligt att köpa och lägga pengar på, NOT!

I morgon blir det jobb hela dagen lång sedan en liten tripp till Big town K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0