110120.

I dag har jag ägnat dagen åt att städa vår lägenhet, riktigt ordentligt. Trodde man var två om den saken när man är sambo, men nej nej. Får nog vänja mig vid att jag har en kille som helt enkelt inte kan eller vill städa. Men vem fan vill det egentligen? Vad är grejen med killar och hålla ordning, det går verkligen inte ihop. Tur att han är bra på andra saker iaf min kille=)
Skönt med helg i morgon, har inga planer alls och det är riktigt skönt. Viktor åker till Åre på lördagnatt med sina kompisar. Lite läskigt med alla lavinvarningar som varit det senaste där, då blir man ju såklart super nojig som flickvän, haha! Jag och Malin har gjort lite regler för killarna, haha. Inte åka offpist och inte gå hem själva från krogen. Är ju livrädda för att någon av dom ska somna i snön på vägen hem.. Nej, men vi har faktiskt väldigt uppstyrda killar, så det ska nog gå bra!
Nu har vi precis ätit middag och ska hem till Malin och Alex och kolla på handbollen och spela Monopol.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0