Mitt nyår.

Jag hade en helt fantastisk nyårshelg, med dom bästa människorna. Vi har haft helt galet kul och vad vi har skrattat. Den här resan till Åre över nyår kommer jag aldrig glömma.
I går blev det ett glas vin på Grill, och sedan vidare till Soapbar en sväng. I dag har jag haft världens längsta fika med fina Johanna som äntligen är tillbaka i Stockholm. Nu ska jag slänga ihop lite pestopasta som mannen har önskat sedan blir det att möta upp italienarna och gänget idag igen för en sista drink innan dom åker hem igen efter att ha firat nyår i Åre med oss.
Nu är det nytt år med nya tag. Detta året ska bli ett riktigt bra år och jag har lovat mig själv att jag ska göra mer saker för min skull och att jag ska få ut mycket av MITT liv. Till världen välkomnar jag även världens underbaraste och mest fantastiska lille Alfons som kom till världen igår kväll kl 23, den 3 januari 2011. Stolt mamma är min underbara och BÄSTASTE vän Pauline. LOVE YOU!
Fler bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0