Friday.

I går gick jag en långpromenad med bästa Johanna. Är så glad att dom äntligen har flyttat till Stockholm efter tre års studier i Australien. Dom har köpt en jätte mysig lägenhet på Fridhemsplan, så vi gick en promenad runt Kungsholmen och längs med Norrmälarstrand och avslutade med lunch på det bästa bagelstället. Efter det så blev det lite mys i Johannas soffa sen skyndade jag mig hem, mötte Viktor så åkte vi till hans föräldrar i Köping, åt god mat och hade det mysigt i soffan hela kvällen. I dag åkte vi tillbaka till Stockholm, vi stannade i Eskilstuna på vägen hem och jag köpte mig en klänning=) Så nu åker den på, sen vankas det 27-års fest och sen Café Opera.

Stockholm är så underbart vackert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0