Formex vår 11.

Viktor är i Åre och i helgen har jag hängt med Mikaela. Vi har varit hemma hos mig och druckit vin, lagat middag, pratat och haft det supermysigt både lördag och söndag. I lördags så åkte vi till Formex mässan som ägde rum i Älvsjömässan i helgen. Formex är den största inredningsmässan för nordisk design och har ca 800 utställare. Det fanns såå mycket fint. Mycket i Chabby chic stilen, som inte riktigt är min stil, men mycket annat fint också. Det fanns en del kläder, väskor och accessoarer också. Mässan är ju inte för privatpersoner egentligen utan för inköpare som är där och gör inköp till butiker. Blev helt galet sugen på att ha en liten butik och få göra massor med roliga inköp och åka runt på mässor världen över, åh va kul!
Tog några bilder, men inga riktigt bra men här har ni två iaf.
Det fanns många väldigt fina montrar..

Fick med mig några tidningar hem, dom är alltid så billiga på mässor. 10, 20 kr eller gratis =)

Kommentarer
Postat av: Jenssilja

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-06-13 @ 07:38:45
URL: http://jenssilja.blogmedics.com
Postat av: Jenssilja

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-06-13 @ 07:38:45
URL: http://jenssilja.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0