Inredning.

Jag har verkligen kommit in i en "inrednings period". Går hela tiden och funderar på möbler, gardiner, tapeter och andra små inrednings prylar. Känner att jag är på god väg till så som jag vill ha det i mitt hem, och jag känner mig nöjd med det som vi har köpt genom åren till vår lägenhet. Men det finns ju såå mycket fint så man blir galen. Det jag tror på är att köpa det man verkligen vill ha, som man gått och tänkt på länge även om det kostar lite mer än att lägga pengar på billig skit. Jag vet precis vilken stil och hur jag vill ha det i mitt hem och vi går sakta men säkert framåt. Nu försöker jag även tänka mycket i färg. Jag vill blanda många starka färger och absolut inte bara hålla mig till en. Så som kuddar, blommer och gardiner är ju lätt att byta ut om man tröttnar. Perfekt.
Det här renhornet hittade jag i en antik/loppis butik vid Fridhemsplan för ett tag sen. Hade såå gärna velat ha den på min vägg! Såå snyggt.
Den här bilden inspireras jag verkligen av. Det är hemma hos Malene Birger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0