cut, or not?



Jag har fått ganska så långt hår nu. Nu känner jag att jag inte vill ha längre men kan inte bestämma mig om jag ska behålla längden jag har eller om jag ska klippa mig. Är så jäkla sugen på att klippa en lång page. Typ till axlarna nästan. Rakt av bara, men lite längre framtill. Tycker det är så jäkla snyggt på andra men vet inte om jag skulle passa i det. Har velat ha långt hår jätt länge, och när jag väl har det så tröttnar jag snabbt, så är det alltid.

Men skulle jag passa i kortare hår? Kan inte bestämma mig.
Men känner jag mig själv rätt så vågar jag aldrig.


Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH VAD FIN DU ÄR! Söta du!

Jga tycker nog du ska behålla det. Nu tycker du nog jag är tråkig men.... nej jag tycker du ska behålla din längd!! Saknar dig unge!!!



MASSSSSAAAA KRAMAR :)

2011-02-17 @ 11:56:23
URL: http://majoanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Roligt att du nämner detta gumman. Precis så klippte jag mig förra veckan!

2011-02-21 @ 22:17:15
URL: http://johannanytomt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0