Svenskt tenn.

Har glömt att visa er mina fina underlägg från Svenskt tenn som jag köpte i början av hösten. Har velat ha dem i några år men aldrig blivit av att jag köpt dem, men nu så=) Det finns alla 6 världsdelar och vi har fyra utav dem. Nytt är också att jag börjat gilla blått lite smått, haha! Tyckte att det passade in jätte bra med blå hyacinter till det svart, vit, gråa.
Kom tillbaka till Stcokholm igår kväll, så idag har jag försökt packa upp mina och Viktors grejer vi haft med oss under julen, sorterat tvätt och städat. Nu ska jag fixa lite till innan Viktor kommer, då ska vi hem till Malin och Alex på middag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh de är så fina!!! Jag vill också ha... !!! :D

2011-12-30 @ 11:25:20
URL: http://freeandperfect.blogg.se/
Postat av: Anna

Fast jag har ju en hel världskarta på väggen så jag klarar mig haha :D

2011-12-30 @ 11:25:45
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0