Redan 3:e advent.



I går var det 3:e advent. Gud va fort december har gått. Snart julafton ju. Vi var och köpte gran igår, och julgransfot och lite andra grejer. Vår gran är en kungsgran, jag tycker absolut att dom är finast och den är sååå fin. Bilden är ingenting mot hur det ser ut i verkligheten. Men så är det alltid, en gran går ju typ inte att fånga fint på bild! På kvällen när vi pyntat granen kom våra grannar Sandra och Rikard över på adventsfika, och så spelade vi Buzz, så satans kul=)

Igår hade vi som sagt lite tid för varandra jag och Viktor. Det ska vi ha i eftermiddag också. I dag är sista dagen som vi kan få lite saker gjort tillsammans innan jul. Hela veckan jobbar vi om varandra, träningar på eftermidagarna, julfest, i helgen får vi besök, i början på nästa vecka får vi kanske besök, sen är det mer träningar, sista på jobbet innan jul och sen flyger jag till Göteborg på torsdag den 22:e. Viktor kommer på annandagen=)=)=) Behöver mer tid känns det som, har inte köpt en enda julklapp, och jag har ju ett gäng att köpa till om man säger så. Jo, Viktor har jag köpt några till, tanken var att jag skulle göra en adventskalender till honom med ett paker om dagen, men shit va svårt det var, det blev 10 paket så han får ett ibland. Haha. Snäll jag är hu?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt var det med adventsfika, tack så mycket! puss

2011-12-14 @ 18:57:52
URL: http://sandriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0