Nobelbanketten.

Som dom flesta vet så var det ju Nobeldagen igår! Jag kollade på tvn hela dagen och följde prisutdelningen mm. Men det bästa av allt är ju såklart banketten! Jag och Viktor satt bänkade framför tvn på kvällen med en god middag, champagne och finkläder på, haha! Så kul att se på alla klänningar, blommor, maten och såklart höra om pristagarna! Efter det såg jag en HEL film. Kommer inte ihåg vad den heter men att jag inte somnar efter knappt halva filmen hör till ovanligheten! Efter det kollade jag på nästan hela Pearl Harbor medans Viktor sov brevid mig i soffan. Sedan stängde jag faktiskt av för klockan var mycket och jag skulle upp tidigt idag, och filmen har jag sett innan.

Nu ska vi iväg och köpa julgran! Glad 3:e advent!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0