Långlunch, julklappsshopping och uppersittarkväll.

Hade sån mysig dag i går på stan med min pappa. Vi hade vår årliga julhandel tillsammans som vi brukar ha nån dag innan julafton. Vi fick köpt det mesta vi hade kvar, sen tog vi långlunch med två av mina tre systrar på Hitel Avalon. Åt riktigt god mat och drack ett gitt vin till det. Sedan åkte vi hem och klädde granen. I morse åkte vi till stan igen jag och pappa. Köpte några julklappar till sedan köpte jag mig en underbar Whyred klänning, åh den är såå fin, tror jag kommer ha den på nyår! Valdebävrn ut en julklapp jag kommer få av pappa:)

I eftermiddag/kväll har jag varit på uppersittarkväll hos min storasyster. Så mysigt att träffa mina syskonbarn John och Mica. I morgon är det julafton!!!! Åh vad jag blir påmind om vad pirrit det var kvällen innan julafton när man var liten när jag ser hur barnen längtar tills tomten kommer imorgon:-) såå söta är dom:-)

God jul på er:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0