God Jul.

Vilken härlig julafton vi hade. Inte så juligt väder dock, 5 C och STRÅLANDE sol, haha! Vi åt god julmat, öppnade paket, träffade tomten och umgicks med familjen, precis som en julafton ska vara. Saknade min älskling som jag önskade hade varit här. Han kommer i morgon och är med på vår årliga kalkonmiddag iaf=)
Jag fick jätte mycket fina julklappar och är jätte glad för dem. Tack alla i min familj=)
Den bästa julklappen fick jag av Viktor. Shit, jag blev såååå glad. Älskling, TACK!!!
(finns på bild längre ner)
Så mysig julstämning..
Mica öppnar paket..
Mer paketöppning när tomten hade gått..

Av Viktor fick jag en resa till NYC. Jag är såå lycklig!! Tack hjärtat!
Mosters söta älskling Mica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0