Årets första julbord.

Igår var jag på julbord med jobbet. Mums, årets första är ju alltid såå gott, men sen blir man lika fort trött på julmaten!! Riktigt bra buffé var det iaf igår, och för er som gillar dessert, ni skulle dött, fanns massor!! när jag kom hem vid 22 tiden möttes jag av en (halvt) städad lägenhet! Asså shit, det är helt fantastiskt ju! Min kropp kände en känsla den aldrig tidigare känt, jo kanske nån gång för länge, länge sen!!

Viktor frågade mig när jag kom hem, har du druckit vin?? Nej, svarade jag, bara ett glas glögg, lite julmust och Ramlösa! Va! Säger Viktor, blir du så här glad och mysig av ett glas glögg:-)
Han förstod nog inte riktigt hur glad jag kan bli av lite hjälp här hemma i vårt gemensamma hem! Tänk vad lite diskning och plock i lägenheten kan göra! Tänk på det killar, inte jobbigt alls, och glada flickvännen, det kommer ni få:-) Nästa gång kanske det sker utan att man behöver be om det;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

aaah, vad mysigt! :)

2011-12-06 @ 19:27:54
URL: http://sandriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0