15 december.


I dag vid lunch så var jag på utförsäljning av MISSONI. Det fanns lite andra märken som Sonia Rykel men huvudsakligen Missoni. Jag hade en FET lista på allt jag skulle köpa till mig och mina systrar. Men tyvärr så fanns inte allt jag hade hoppats på. Men någonting fick följa med hem iaf, och jag är mycket nöjd=) Ett stort + är ju att även min kära b-friend också är mycket, mycket nöjd över mitt val=) Denna utförsäljning äger rum 2 ggr om året och jag kan ju inte annat än redan längta till sommarens.. hihi! Utförsäljningen var på Östermalm och när jag var färdig gick jag en sväng till Fältöversten, sen strosade jag genom Östermalm ner mot stan, kikade i alla mysiga butiker som ligger längs vägen. Gick in på Svenskt Tenn nere på Strandvägen och köpte en julklapp. Åh dom har såå mycket fint där... Vid 3 tiden mötte jag upp Mikaela för en väldigt sen lunch och lite mer spanande efter julklappar utan resultat.

I går var jag på julfest med jobbet. Andra julbordet för iår, mums! Sen mötte jag upp Viktor och hans jobbarkompis på ett jazzställe där drack vi rödtjut och lyssnade på livejazz. Mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

du tar med mig nästa gång - OK!!! ;) ;) ;) ;)

2012-01-03 @ 14:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0