Gårdagens.



Tröja H&M - Mockaskor Bianco - Väska LV- Armband H&M - Solisar Rayban

Så här såg jag ut igår när jag och Viktor gjorde lite ärenden. Vi har (eller jag har) börjat fixa till det lite på riktigt i vårt gästrum. Tidigare har dom andra rummen varit prio 1 och gästrummet har mest bestått av ihopplock. Nu har vi ny dator på skrivbordet, ny skrivbordslampa, nya gardiner, och igår köpte vi ny taklampa (som inte pssar i kontakten i taket och det gör mig galen, det SKA funka på något sätt men jag behöver proffshjälp, Någon??) En ny byrå ska inhandlas, en ny tavla ska upp, en matta ska dit och så nya kuddar till sängen. Jag vill ha en stickad kudde och jag tänkte sätta mamma eller mormor i jobb, haha!

Det är fredag i dag men det känns snarare som måndag för jag ska jobba i helgen och min man är bortrest. Suck. Fan, jag som älskar fredagskänslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0