Bohus Malmön.

Henke, Syster Linda och Viktor.

Storasyster Linda, Viktor, jag och lillasyster Anna.

Viktor och John i hamnen.

I Torsdags åkte jag och Viktor över till västkusten för att spendera vår sista helg på semestern där. Vi började med en natt på en ö utanför Havstenssund. På fredagen åkte vi förbi Bovallstrand och letade efter Linda som fyllde år och har hus där. Tänkte överraska henne men hon hade åkt hem kvällen innan=( Så vi åkte vidare till Bohus Malmön där min systers kille Henkes, föräldrar har hus. Mina föräldrar var också där, och Anna och Kristoffer. Första kvällen åt vi skaldjur i mängder, åh så gott det är, i love it. Vi firade Mica som fyllde två år, sjöng för henne på morgonen, åt tårta på dagen och sjöng sen ännu mera. Hon fattade nog inte riktigt att det var hon som fyllde år, men när alla stod upp och sjöng och tittade på henne så satt hon där, världens sötaste unge, hon log och skrattade med hela ansiktet. Vi var även nere på Hamnsjulet och åt lunch, räkmacka och rosé=) En klassiker! På kvällen blev det ännu mer mat, massor med grillat, åh så gott. På söndagen var det nästan med en tår i ögat jag lämnade min fina familj och bästkusten. Men nu är semestern slut och första jobbveckan har börjat. Sommaren går alldeles för fort men lite skönt är det att få en vardag med rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0