Lördagen.

I lördags hade jag bokat bord på restaurang Hemma hos Kaj. Jag och Viktor åt en supergod middag och hade jätte mysigt. Tanken var nog att gå hem efter middagen för att jag jobbade igår, men vi blev lite sugna att gå vidare så vi mötte upp lite kompisar på Obaren där vi hade supertrevligt.
Jag på restaurang Hemma hos Kaj.

Vi åt massa god mat och drack gott rött vin.


Klara och Rosanna kom och mötte upp oss på Obaren=)


Äsklings Mickis kom också till Obaren när hon hade slutat jobba.
Efter Obaren kände vi fortfarande för att gå vidare. Hela gänget utom Klara och Rosanna drog till Berns. Men jag och Mikaela drog till Solidaritet istället. Fullkomligt älskar det stället och vi dansade heela natten tills fötterna brände. På sollan drack jag ingenting för att jag skulle jobba igår, men jag hade så jäkla kul ändå. Hade verkligen inte tänkt att gå ut, hade bara tänkt att äta en mysig middag med Viktor och sen dra hem. Vi hade så jäkla kul och spontana utekvällar är verkligen roligast=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0