Trevigheter.

Åh så mycket trevligheter det blev igår. Jag började dagen med att städa här hemma. Sedan blev det en långlunch med Klara. Vi åt jätte god kycklingsallad och satt och pratade om allt mellan himmel och jord i nästan 3 timmar. Sen kom Rosanna och så kikade vi lite på stan. Världens finaste top från Zara fick följa med mig hem. Vid sex sa jag hej då till tjejerna och drog hem och gjorde pannkakor till mig och Viktor. Mätta och belåtna drog vi in till stan igen och mötte upp Viktors pappa som var här på kurs. Klara och Robin var också med och vi drack rödvin och åt ostbricka på det mysigaste stället i Gamla Stan, Le Rouge. När Klara och Robin åkt så gick vi vidare till Hotell Reisen och tog ett glas till. Supertrevlig kväll verkligen men vi saknade Carin såklart! Det bästa av allt, i dag är det fredag.
Nu drar jag till Nacka Forum med Mickisen. Har inte sett henne på hela veckan då hon har varit jätte sjuk..
Trevlig fredag på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0