11.04.28

På altanen i kvällssolen..

Jag är hemma i Onsala. Planen var att åka hit i morgon för att gå på dop och fira Valborg på lördag. Istället fick jag åka tidigt, tidigt i morse för en akut tid hos tandläkaren. Har haft en underbar dag (förutom smärtan hos tandläkaren). Umgicks med Pauline och finaste Alfons på förmiddagen. Vi åt thai, promenerade lite och fikade i solen. På kvällen grillade vi här hemma på altanen, första gången för mig i år och gud så gott det var.
I morgon kommer Viktor och det blir middag här på kvällen. Alla systrar med familj, och så farmor. Bara mina bröder som fattas, Macke är i Italien och Daniel upptagen. Synd. Nu ska jag nana, morgondagen ska jag spendera med min kära mamma, storasyster, John och Mica (mina syskonbarn), och handla blommor till min balkong.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0