God morgon.

God morgon.  Shit va trött jag var igår. somnade i soffan efter en halv film. Vi har hittat en bil vi gärna vill ha, vi var och kollade på den för tredje gången igår. Igår la vi ett bud, går det igenom så tar vi den. Vi får se på måndag=) Jag hoppas verkligen för den är såå snygg! Efter det så åkte vi till Djursholm och myste runt lite i det fantastiska vädret, det är otroligt vackert där. Vattnet, små fik och alla slottsliknande 20 miljoners hus. Där ska jag bo!! På vägen hem stannade vi till på ikea och handlade lite, åt köttbullar och kanelbulle=) I dag är det söndag, Viktor sover, jag ska plugga lite sen blir det nog lunch på stan. Ha en bra söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0