New in.

Blev ägare till dessa godingar i helgen. Riktigt snygga, enkla, stilrena men endå speciella tycker jag. Dom kommer från Bianco och kanske inviger jag dom i helgen när vi ska till Köping där Viktor håller i ett event på Hotell Scheele. Gänget från Göteborg kommer som vanligt!
Kom precis hem efter ett hårt träningspass. Löpning i 30 min sedan övningar på matta och gymmet i en timma. Hade ny musik på min Iphone också, springer mycket bättre om jag lyssnar på bra och peppande musik. Viktor är på innebandyträning och jag softar i soffan. Ingen matlagning idag, Viktor ville ha pizza idag, så det blir pizza för honom och sallad för mig. Ikväll är det idol, både jag och Viktor älskar idol=)

Håller alla tummarna för att dom hittar försvunna Elin Krantz i Göteborg som försvann på Hisingen i lördags natt. Det är min bror Markus flickväns kompis. Tänker på er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0