Söndag med svamp och solrosor.

Allt det här hittade jag på ca 2 timmar, Carin lika mycket!

Så underbart vackra solrosor.

I Köping igår gav jag och Carin oss ut i skogen för att plocka svamp. Vi hittade jätte mycket trattkantareller och på vägen hem gick vi förbi ett stort fält av solrosor, dom är ju såå vackra så jag var tvungen att knycka några i kanten. Det är så mysigt att vara ute i skogen, ett lugn på något sett. Nu är vi tillbaka i Stockholm. Mikaela kommer snart hit och vi ska kanske åka till gymmet, gå en promenad eller bara hänga hos mig. I eftermiddag blir det lite jobb.
Ha en bra dag allihopa, speciellt min bästa vän Pauline som fyller år idag, älskar dig hjärtat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0