Veckan som gått.

Jag och Mio på Norra Brunn






























Jag, Mikaela och Mio
David Batra på Norra Brunn

Det var ett tag sen jag bloggade nu, jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. Mamma har varit på besök, Jag och Viktor har köpt en ny bil, jag har umgåtts med underbara tjejer, jobbat, sen har jag också handlat massor med julsaker och ny matta till vardagsrummet, kul.

Det var underbart att ha mamma här, bara jag och hon i 3 dagar, vi har gått och gått i vårt vackra Stockholm. Från Södermalm genom gamla stan och upp genom hela Östermalm, vi har fikat, ätit ute, lagat middag hemma, shoppat och druckit vin på kvällarna. Underbara mami♥

I går, lördag, jobbade jag, simmade, åkte lite i vår uber snygga bil (haha), åt sushi med Viktor och hans vän, träffade Mikaela och Mio (som är här på besök), vi gick till Norra Brunn där Mikaela jobbar och kollade på stand up. David Batra var där och han var sjukt bra! Sen gick vi vidare till ett ställe som heter Storstad, där mötte vi upp massor med annat folk. Hade en super trevlig och rolig kväll men runt tvåtiden bestämde jag och Viktor oss för att åka hem, skulle egentligen gått vidare till Solidaritet men vi blev sega och så skulle jag jobba en stund idag. Skönt med en tidig utekväll!

Nu ligger jag och min man hemma och myser, vi har ätit take away mat och kollar på film. Massor med tända ljus också.

Hoppas ni haft en trevlig helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0