Mamma.

Här har ni dom två senaste tillskotten i mitt och Viktors kök. En bakmaskin och en blender, båda från mäsker KitchenAid. Bakmaskinen har enligt mig den snyggaste färgen av alla dom som finns att välja mellan och jag tror inte att den här färgen finns att köpa i butik i Sverige, bara på nätet. Jag tror att dom kommer komma till bra användning. Jag och Mikaela ska baka lussebullar nästa vecka, mums.
Nu ska jag städa lite sen skynda mig ut på stan för att köpa en klänning som jag ska ha på en stor fest jag ska på nästa helg, sen ska jag skynda mig hem igen för min älskade MAMMA kommer på besök i eftermiddag. Weeiii!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan!

Jag skriver här för att jag har letat ihjäl mig efter ett par skor som såldes förra året som du har. Du la upp dem 090930, ett par skor från carin wester, weekday. Undrar om du har kvar dem och om du möjligtvis är intresserad av att sälja dessa? Och självklart vilken storlek du har i dem :) ?

Tacksam för svar i vilket fall då jag letar vidare annars :)



Kontakta mig på:

[email protected]



Med Vänliga Hälsningar



Mikaela

2010-11-17 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0