Lanvin ♥ H&M.

Idag drog jag och Mikaela till lanseringen av Lanvin for HM. Vi var där strax efter kl 8.00 i morse när dom öppnade. Dom körde på samma system som sist, att man fick ett band runt armen med ett klockslag. På det klockslaget fick man komma in på det inhägnade området och shoppa max en av varje plagg i hela(!) tio minuter.
Jag köpte faktiskt ingenting. Det var kul att vara där och så men det har varit sådan hysteri runt den här kollektionen och jag kände inte att det var något jag verkligen ville ha. Men i den stoora påsen fick jag med mig en fluga till Viktor från herrkollektionen. Dom första som handlade fick en goodiebag som bestod av en jätte söt tygpåse och en lila lite tjockare sjal. Jag köpte mig ett par skor och ett par byxor, men från vanliga HM.
Imorgon ska jag advents städa lite och på torsdag åker adventsljusstakar, stjärnor och belysningen på balkongen fram, åh va mysigt.
På lördag ska vi på en stor fest, berättar mer om det senare.
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hahha... joo jag förstår ju att det bara kommer vara det typ... Jag skooojjjaade JÖH! :D

åh saknar dig bus!

2010-11-24 @ 17:48:09
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0