Huvudvärk.

Jag mår inte så jätte bra. Det här är tredje dagen jag går med konstant huvudvärk, börjar undra lite vad det kan bero på. Jag har migrän (väldigt sällan) och väldigt ofta spänningshuvudvärk, men det här gör ont på ett annat sätt. Jag har tagit bort alla doftljus som jag vanligtvis har här hemma och försöker ha det så tyst som möjligt när jag bara är hemma. Men det verkar inte vilja gå över. Det är mitt absolut värsta att lägga sig med huvudvärk och vakna upp dagen efter med precis lika ont.
.
Idag har jag iaf städat balkongen och satt upp en ljusslinga, såå mysigt. Det kom ca en halv meter snö på balkongen igår. Jag vill sätta fram ljusstakar mm, kan typ inte hålla mig, men jag ska nog faktiskt vänta tills i morgon.
.
Ne, nu blir det lite lunch sen ska jag hoppa in i duchen och försöka dra mig ner på stan. Skall hämta e väldigt efterlängtad och fin sak som jag har beställt. Sen ska jag möta upp älsk så ska vi gå lite på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0