Första advent.

Herre jösses vad kul det var igår. Vilket drag, från början till slut. Ska visa lite bilder i morgon. Idag har vi varit lite halv sega. Skönt att bara vara hos Viktors föräldrar på landet och ta det lugnt i deras urmysiga hus. Dom har det såå fint nu när allt julpynt har åkt fram, loove it. Jag och Viktor var ute en sväng och hämtade ved och jag letade lingonris och mossa under all snön, och shit var kallt det har varit idag. Var rejält frusen så när vi kom in drack vi glögg och så la jag mig en stund framför brasan, åh va mysigt det var, kunde somnat på 2 sec. Nu är vi tillbaka hemma i Sthlm och ska mysa med årets första julmust, en liten marsipantomte och med första ljuset i adventsljusstaken tänt till en bra film.
Mysig söndagskväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0