30 years of evil.


"Emelie Magnusson med vän" haha!


Jag och min älski





Det var tävling vilket bord som dansade mest och gjorde mest beställningar, vårt bord måste ha vunnit, haha!


Dansen bakom draperiet ägde!


På hemsidan hade denna bilden undertexten:
Om ett pris fanns för de som dansade mest så skulle dessa fyra få varsitt pris!



Fina bästa vänner! Madeleine är gravid och var så himla fiin=)



Bilder lånade från festens hemsida

Jag har massor med bilder från min kamera också så det kanske kommer upp ännu fler=)

Det är svårt att beskriva hur jäkla kul det var på 30 årsfesten med Bond tema vi var på i helgen. VILKET DRAG. Det var längesedan jag var på en så bra fest och jag tror alla hade lika kul som mig. Tack för en helt fantastisk kväll med god mat, underbara människor och ett jäkla bra drag. Bra styrt Micke, Markus, Johan och Martin. Grymt bra var också konferenciererna Robert och Calle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0