Söndag.

Så jäkla tråkigt att jag aldrig har några bilder från våra utekvällar, och det är bara för att våran lilla kamera har gått sönder. Har bara min systemkamera och det är inte så kul att släpa på när man ska gå ut, inte på dagen heller för den delen om man bara ska ta något enstaka kort. Så nu bestämde vi precis här att vi ska köpa en ny, nu när sommaren är här och allt=)

Igår kollade jag iaf på Viktors fotbolls match med några andra flickvänner till några killar i laget, super trevligt hade vi i den stekande solen. Sedan började vi kvällen med middag på balkongen. Älskar vår balkong, den är full av blommor och nya dynor till balkongmöblerna. Sedan åkte vi till Viktors kompis så ville alla killarna kolla på fotboll. Sedan tog vi taxi till Stureplan, dansade och drack champagne på Solidaritet till kl halv 5 på morgonen.
I dag sov vi väldigt länge och nu har vi precis kollat på en bra men annorlunda film. Snart får man väl ta och styra upp någon slags söndags middag också...
Brukar ha ångest när jag är sliten efter en galen utekväll när jag bara ligger i soffan en hel söndag, men i dag är det tvärt om, underbart att inte göra någonting. Har det underbart i soffan med min älskling, balkongdörren är öppen och vi hör hur det regnar utanför. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0