My day.

Jag har en lååång "To do" lista framför mig idag. Jag har pluggat lite grann nu på morgonen, nu ska jag hoppa i mina träningskläder och jogga bort till gymmet, träna 1,5 timma och sen jogga hem. På vägen ska jag sätta på en tvätt maskin. När jag kommer hem ska jag STOR städa, köpte nya skrubborstar igår så nu jäklar ska det bli rent. Sen är taken att det ska finnas några timmar kvar innan Viktor kommer hem där jag tänkte plugga ännu mer, men vi får väl se hur det blir med det, tidsoptimist som jag är. När Viktor har fotbollsmatch ikväll tänkte jag laga en god fredags middag. Får ju inte glömma det roligaste av allt, beställa en väska på internet ska jag ju också göra=)
Blir nog en härlig fredag. Skönt att vara ledig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0