Köpingsyra.

Hallå!
I helgen är det stadsfest i Köping, och Viktor jobbar som DJ där. Under tiden som han jobbar så har jag fikat, umgåtts och shoppat med hans mamma Carin, träffat på lite andra släktingar och tittat på Viktor såklart. I går kväll var jag på fest med svärföräldrarna och deras vänner, lika kul som vanligt=) Ikväll blir det nog lungt, tror jag. Viktors pappa håller på att laga fisksoppa, ska bli riktigt gott för Viktors pappa är GRYM på att laga mat.
Idag har jag haft på mig: Tunika Tiger, Armband från Marc by marc jacobs, Efva Attling och Piece by piece och Prime boots.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad söt du är gumman!

2010-05-30 @ 11:03:53
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0