Kvällsmys med älsklingen.

En veckas semester har snart gått, men jag har 4 veckor kvar!! I dag åker vi till Köping där vi ska spendera helgen. Viktor ska spela på ett uteställe där i kväll och i morgon ska vi på den årliga schlagerfesten. Vi ska försöka boka en sistaminuten resa till nästa vecka och vi tänker åka redan på måndagen. När vi kommer hem från resan åker vi direkt till Onsala där jag och Viktor ska vara i en vecka tillsammans, sedan åker Viktor tillbaka till Stockholm men jag stannar i ytterligare två veckor på västkusten. Love it!
Det innebär att jag just nu håller på att packa resväskan för FYRA veckor, det är skit tråkigt och jobbigt.!
Viktor jobbar denna veckan också så det är jag här hemma som fixar maten, städningen och packningen. Igår åt vi god tapas med rosévin på balkongen. Eftersom det var sistea kvällen i Stockholm och Viktor fyller år nästa vecka så hade jag bakat cheescake till honom som han älskar. Cred till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0