Kvalitetstid med familjen.

Världens goaste Mica.
Mica och John.
Mica och pappa Henke. (visst är dom superlika?)

Nu är jag hemma från Bohus Malmön. Hemma i soffan i Onsala, med ett glas bubbligt rosé myser jag med mamma och pappa. Härligt. Det sista jag längtar efter är fest. Nu ska jag njuta fullt ut av mina sista semesterveckor. Uppe på Bohus Malmön var vädret sådär, men vi hade det mysigt ändå. Min storasysters killes familj har hus där så jag, mamma och pappa var uppe och hälsade på. Vi åt räkmacka och drack rosé på hamnkrogen på dagen, på kvällen grillade vi scampi till förrätt och till huvudrätt blev det oxfilé med rotfrukter, halloumi, sparris och goda såser. Jag har lekt massor med min systers två barn som jag längtar ihjäl mig efter när jag är i Stockholm.
Imorgon skall jag ut på powerwalk, har ätit på tok för mycket under semestern, sedan ska jag ut och plocka svamp=)
Justdet, gjorde ett riktigt fynd idag på vägen hem från Bohus Malmön, ni får se imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0