Kan nån kan Canon.


Igår köpte vi oss en ny kamera. Det blev en Canon Ixus120is. Den skall vara super bra, och riktigt snygg är den också. Vi hade rätt många krav på kameran, bla att den skulle vara liten, svart, inte för mycket zoom, att man kan ändra slutartiden själv, kunna filma i HD och ej tuchskärm mm. Nu har vi hittat den, The One. Så räkna med mycket bilder i bloggen framöver=)

Jag som aldrig försover mig. Typiskt att det skulle ske just idag när jag skulle upp extra tidigt för att packa iordning allt det sista och bära ut allt i bilen, duscha, vattna blommorna, slänga lite skräp och göra fint hemma. Nee, istället vaknar jag 5 minuter innan tunnelbanan gick. Så jag fick ta tag i det nödvändigaste och komma lite försent till jobbet. Viktor fick ta typ allt, stackarn. Men jag tror vi har fått med allt nu så vi kan åka direkt efter jobbet och slippa åka hem i mellan. Vi ska trots allt köra hela natten till Amsterdam och beräknar att komma fram någon gång vid 10 på förmiddagen imorgon om allt går som det ska.

Nu kan semestern börja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0