Allsång på skansen.

Nu är vi hemma från Amsterdam där vi hade en fantastisk lång weekend. Vi har gjort allt mellan himmel och jord och vi hade riktigt tur med vädret (32C första dagen). Det är nu min första semsetervecka  Nu har jag en av mina bästa vänner Linda på besök i Stockholm. I hade vi först frukost på balkongen hemma hos mig, sen gick vi på stan en sväng, sen köpte vi sushi och gick Strandvägen bort till Djurgården och gick på Allsång på skansen. Att gå på Allsång på skansen har vi pratat om att åka upp till Stockholm och göra i säkert 8 år, så nu fick vi äntligen se det live. Vi hade jätte otur med vädret, såå typiskt, det har inte regnat på flera veckor här och i dag är det super fint. Nu ska vi dra oss ner på stan, ikväll blir det vin, ostar och kex på en filt i parken här borta, mysigt.
Snart ska ni även få se lite bilder från Amsterdam.
Roligast var att det flög förbi en luftballong som såg ut som Lisebergskaninen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0