Ny bil.

God morgon! Sitter på jobbet och äter frukost, läser modetidningar och avnjuter mitt morgon kaffe. Måste berätta att jag är otroligt glad=) Det är för att jag och Viktor ska köpa ny bil. Det är inte helt säkert, men 99,9% säkert. Antagligen får vi den innan fredag då vi ska åka till Göteborg=) weeiii.. Den är jätte fin, en mörkblå stadsjeep!!!!

Sitter och tittar ut genom fönstret och det är fantastiskt vackert ute, som ett vinterland i en saga med all frost på träden.... Glad torsdag på er!

Kommentarer
Postat av: jonna

Emelie, jag kommer till sthlm den 21 jan - näste torsdag alltså. Skall till Tigers agentur och kontor, men efter det så tänkte jag att vi kanske kunde ta en middag innan jag flyger hem igen... vad säger du?

PUSS

2010-01-14 @ 08:18:18
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0