la familia.

När jag var hemma över jul bjöd lillasyster Anna och hennes Kristoffer mig på middag och drinkar på Heaven 23 i Göteborg. Restaurangen ligger på 23:e våningen i Gothia towers med utsikt över hela Liseberg mm. Så trevligt. Dom är kända för sina enorma och utsökta räkmackor.

Jag bor 50 mil från min stora familj och vänner, och ibland så får jag verkligen sån där dunder längtan hem till dem. Jag bor i hop med min underbara pojkvän, har vänner här i Stockholm, trivs jätte bra i vår lägenhet så jag klagar verkligen inte.. men ibland önskar jag att det var lite närmare hem så man kunde åka till mamma och pappa och få lite "riktig" hemlagad mat, kolla på tv och bara vara, åka hem till någon av mina bästa kompisar, helst vill jag ha alla samlade i en soffa, bakis en söndag och bara ligga och prata och skratta åt allt som hände kvällen innan.. Träffa mina syskon och leka med mina syskonbarn som är världens bästa. Jag har en stor familj, 5 syskon, alla har pojk/flickvän, och 3 syskonbarn 6 och 3 år och så en liten sötnos på 6 månader, så jag är van vid att det alltid händer mycket och man har aldrig behövt känna sig ensam. I helgen kommer min bror hit och ska spela med sitt band, på sportlovet kommer en av tvillingsystrarna hit med sin kille och i februari kommer min storasyster och lilla Mica. Så jag har mycket att se fram imot och får jag hemlängtan så är det tur att man alltid lätt kan boka flyg eller x2000 biljett hem. det är trots allt bara 50 mil.
Nu ska jag snart sova, är trött efter en lång dag. Credd till mig som gjorde tacos och bakade hemmagjorda semlor till Viktor och Calle idag =)
Natti

Kommentarer
Postat av: A

Ååååh babe!! Jag önskar också att vi bodde lite närmre varandra:( Saknar dig enormt ibland ska du veta. Älskar dig.

2010-01-27 @ 21:34:47
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0