make your own kind of art.


Hade inte lust att lägga massa pengar på dyr konst så jag kladdade ner lite själv och ramade in och så dumt blev det inte ändå, ganska så enkelt och stilrent. Passar perfekt över vår underbara säng!
Jag har skrivit en låttext på tavlan, en låttext som är jäkligt bra och sann. Nämnligen Michel Jacksons - Man in the mirror. I dag köpte jag en ram till nästa tavla jag ska knopa ihop. Och så lite tyg också=)

I'm starting with the man in the mirror 
I'm asking him to change his ways 
and no message could have been any clearer 
If you wanna make the world a better place  
take a look at yourself, and then make a change 

I've been a victim of 
a selfish kind of love 
It's time that I realize 
that there are some with no home 
not a nickel to loan 
could it be really me 
pretending that they're not alone?


Kommentarer
Postat av: A

Jättefint EM ! Har planerat länge att göra så. Det är kul! Saknar dig EM.

2010-01-31 @ 18:40:19
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0