våren, var är du?


Just nu försöker jag putsa mina boots med tvål och varmt vatten. Det var behövligt... måste skaffa mig skokräm också..

Min morgon började inte så bra. Vaknade sent och han inte sminka klart mig (rätt skönt ändå utan smink), sen joggade jag till tunnelbanan typ, när jag kom fram va det något fel så jag fick vänta ute i ca 20 min vilket resulterade i att jag höll på att frysa ihjäl och kom sent till jobbet. Nu är jag trött på denna kyla, längtar efter sol, klänningar, sandaler, bara ben och uteserveringar. Har också fruktansvärt ont i magen. Tycker det är orättvist att just vi tjejer ska få utstå denna olidliga smärta en gång i månaden, uch! Längtar till mitt träningspass ikväll. Älskar att jag äntligen kommit in i träningen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0