Bästkusten nästa.

Ja då ska man snart bege sig till Göteborg, bara 30 minuter kvar på jobbet. Så kul ska det bli, vi ska bla på invigningsfest i morgon. Var nyss på mingel för en ny enhet här på kontoret. Där bjöds det på rött och vitt vin, och snittar i massor. Det blev jätte mycket över så nu har jag fått med mig snittar med lax, parmaskinka, avocado och brieost, loka-citron och en halv box med rödvin som jag och Viktor kan mysa med i bilen på väg ner till Göteborg, åtmindstonde jag kan mysa med ett glas rött då Viktor kör, hihi=)
Nä, nu får klockan allt ta och slå 5, jag vill bara komma iväg! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: jonna

HEj gumman.

Ja det är imån kommer. Kommer vara hos Tiger fram till kl 18:00 så efter det så tänkte jag att vi kunde ses en snabbis. Måste till NK så om du vill kan du väl hänga på =)

Ring mig imån efter 6, vet inte om jag hade ditt nr.

PUSS

2010-01-20 @ 20:34:38
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0