100121.

Packning och flytt pågår förfullt här på kontoret. Som tur är har jag inte så mycket att packa ner som vissa andra som samlat på sig massor med skit (viktigt arbete,haha) under 15 års tid. Den som har flest har nog uppåt 30 flyttkartonger, haha!! Några har gjort iordning en liten Energistation, där finns mängder med godis, massor med exotiska frukter, juicer, läsk och mineralvatten att hämta så man ska orka med hela dagen. Efter jobbet idag ska jag träffa min kära vän Jonna som är i Sthlm över dagen på ett möte, ska bli så kul=) Sen får jag nog åka hem och pyssla om min man som är sjuk, tyckte så synd om honom inatt, han mådde verkligen dåligt! Måste också rekomendera att gå och se Snabba cash, såg den igår med Viktor, Calle och Jenny. Den var grym. Nu ska jag fortsätta packa och innan lunch åker datorn ner i en kartong! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0