I gotta feeling that tonight's gonna be a good night.

Skön morgon idag. Började dagen med en stor frukost och kanske världens godaste kaffe från den bästa kaffemaskinen, miele is the shit. Sedan har jag varit lite barnslig och spelat tv-spel, men inte vilket tv spel som helst utan det bästa, Donkey kong 2, mitt och Paulines favoritspel när vi var små, vi satt hela nätterna och försökte varva skiten. Men då var vi ju riktigt grymma, nu dör jag hela tiden i bara 2:a världen, hahah! Ska snart måla mina naglar tänkte jag, men jag drar ut på det hela tiden för jag vet inte vilken färg jag ska måla dom i. I-lans problem big time! I kväll kommer iaf bli en grym kväll tror jag. Förfest hos oss för dom som vill, spikat är iaf jag, Viktor och norrmannen Tore-Endre som är på besök hos oss i Sveriges vackra huvudstad. Sen bär det av till Ambassaduer, där bjuds det först på stand up show, sedan ska vår kompis Tobias och hans band spela och sist men inte minst spelar DJ Dirty South. Blir nog en bra kväll=)
Igår tog min lillasyster Elin körkort. Grattis gumman=)
Behöver jag säga att jag längtar fruktansvärt mycket till sommaren??...
Elin och jag i sommras hemma i underbara Onsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0