Sis.

I tisdags fick jag mig en rejäl överraskning. Jag satt hemma i soffan och kollade på tv medans Viktor lagade mat. Då ringde det på dörren och Viktor frågade om inte jag kunde öppna. Jag gick till dörren och kikade ut i titthålet, men det var någon som höll för, men jag tänkte inte på det. Jag öppnade dörren och där står min syster och hennes Kristoffer. Jag kan bara föreställa mig hur chockad och överraskad jag såg ut, jag kunde liksom inte riktigt fatta att dom verkligen stod där. Så jäkla glad blev jag. Vi har haft 2 väldigt mysig kvällar med god mat och lite vin, och så shopping så klart. Tack för överraskningen godingar!!

Kommentarer
Postat av: A

Söööööt. Kan inte du skicka dom fotona till mig??? Eller är det jag som har dom?? PUUUUSSS

2010-02-18 @ 14:44:19
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0